27.12.2015

Tänä vuonna...


... Tutustuin uusiin ihmisiin
... Koukutuin liikaa Instagramiin
... Join aivan liikaa kahvia
... Kokeilin rajojani
... Joissain tapauksissa hieman liikaakin
 
... Tapasin M'n ja aloin seurustelemaan
... Löysin itseni ja oman tyylini
... Olin lastenkodissa
... Muutin omaan asuntoon

... Tein ennätyksellisen paljon ruokapostauksia
... Rakastuin juustokakkuihin
... Olin onnellinen vaikeuksista huolimatta


Vaihderikas vuosi on pian takana - oon päässyt vaikeuksien kautta voittoon ja kokenut varmaan enemmän kuin ikinä. Koulusta tuli paljon poissaoloja mielenterveyden takia ja muutama kurssikin jäi rästiin, jonka vuoksi mun koulunkäynti venyy puolella vuodella. Näin loppuvuodesta mun elämäntilanne on tasoittunut muutamaa välikohtausta lukuunottamatta, jotka lopulta kääntyivätkin kuitenkin mun edukseni.

Vuoteen on mahtunut iloa ja surua miltei saman verran, mutta silti pidän tätä vuotta yhtenä parhaista. Sain vihdoin rauhaa oman kodin johdosta, joka on juuri sellainen josta haaveilin. Tapasin ihmisiä jotka auttoivat mua eteenpäin, ja mikä tärkeintä, luovuin itseäni kuluttavista ihmissuhteista. Varsinkin negatiivisista tapahtumista opin niin paljon, etten voi olla muuta kuin kiitollinen niistäkin. Onnellisuus on mun elämän tärkeysjärjestyksessä ykkönen, ja sen mä saavutin tän vuoden aikana.

Ihania vuoden viimeisiä päiviä 
(Muistathan myös linkkaa blogisi -postauksen, josta esittelen parhaat linkatut blogit!)

16 kommenttia:

  1. IHANA ULKOASU! Just sellainen tyylikkään yksinkertainen, rakastan tuota instagramin ja blogi arkiston ulkonäköä!♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi että, kiitos tuhannesti kauniista sanoista Sanni! Ihanaa vuodenvaihdetta ❤

      Poista
  2. Mukava kuulla että sun vuosi on sujunut pääpiirteissään hyvin! Sulla on muutenkin tosi mielenkiintoinen blogi ja nätti ulkoasu :)

    http://ronjannika.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihana kuulla että pidät, tulee todella hyvä mieli kun saa lukea tämänkaltaisia kommentteja! Kiitos ❤

      Poista
  3. Ihana postaus, tosi kivasti toteutettu <3 Mun vuoteen on myös mahtunut iloa ja surua, mutta raskas vuosi tämä on kieltämättä ollut. Ihana vuosi, mutta toivottavasti ensi vuosi olisi silti parempi! Sun blogin ulkoasu on ihana <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi miten mukava kuulla ❤ Toivon sullekin parempaa uutta vuotta ja ihania uusia kokemuksia! Kiitos tuhannesti kommentista :-)

      Poista
  4. Ihana postaus!
    Ulkoasu oli nätti, kuvat olivat kauniita ja postaus oli toteutettu todella hyvin.

    VastaaPoista
  5. Vastoinkäymiset muuttuu yleensä hyväksi, onneks näin käynyt myös sulle ! Ja oma koti on aina paras paikka päästä karkuun kaikkea ja mikä parasta; sitä saa sisustaa niin kuin itse haluaa ;)♥ ihanaa uutta vuotta ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niinpä, ja onneksi aina uuden vastoinkäymisen sattuessa voi ajatella sen olevan hyödyksi tai voimavara myöhemmässä elämässä! Näin on, mulla on ollut ihanaa aikaa omassa kämpässä sisustaen ja laittaen paikkoja kuntoon ❤ Samoin sulle Emilia! :-)

      Poista
  6. Tosi kiva postaus, ja muutenkin siun blogi! Sait uuden lukijan :-)

    http://janna-workingformyself.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi miten mukavaa kuulla! Toivottavasti viihdyt jatkossakin mun postausten parissa ❤ Ihanaa vuodenvaihdetta :-)

      Poista
  7. Oikein hyvää alkavaa uutta vuotta! Mukava kuulla että sulla on kuitenkin kaikesta huolimatta kulunut vuosi mennyt hyvin ja ollut tapahtumarikas!
    kiva kirjoitus! ❤

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos sinulle ihana! Mukavaa uuttavuotta ❤

      Poista
  8. Kivalta kuulostava vuosi :-) hyvvee uuttavuatta♥

    VastaaPoista