17.12.2014

Materialistisia himoja

Heipsan! Pikakuulumisia nyt toivelistan kera tulossa.

Postauksia ei mitä luultavimmin kovin usein mun blogin puolella tulla näkemään enää tän vuoden puolella - mä en nimittäin voi nyt mennä henkilökohtaisista syistä kotiin. Olen nyt turvassa, ja mulle etsitään omaa asuntoa. Sormet ristissä toivon, että asunto järjestyy ehkä jopa jo tän vuoden puolella! Päivittelen tännekin sitten kun tiedän asioista jotakin ja tilanne tasaantuu :)

Mutta nyt kuitenkin tän postauksen päätarkotukseen, eli mun toiveisiin. Näitä en odota joululahjaksi tai edes saavani ylipäänsä lahjaksi, mutta nyt joulusesonkina silti teen tän postauksen toivelistamuodossa. Todellisuudessa tuun luultavasti nää kaikki itse itselleni hankkimaan, hah :D

Mun toiveista löytyy todella paljon sisustuselementtejä ja käyttötavaraa. Eniten tahtoisin keittiövälineitä, sillä mä rakastan ruoanlaittoa ja leipomista, ja nyt kun omaan kotiinkin muuttaminen häämöttää horisontissa, on nää myös ajankohtaisia. Pastellinvärinen / mustavalkonen värimaailma iskee muhun keittiötarvikkeissa!
Taika-sarja on todella lähellä mun sydäntä, ja haluaisin kasvattaa mun Iittala-varastoani tän sarjan keittiöpyyhkeellä. Mä vaan niin tykkään tuosta kuosista.
Pyyhkeissä ja lakanoissakin jatketaan pastelli / mustavalkoinen -linjalla. Tykkään!
Polvisukat olis niin must have just nyt! Hukkasin muuton yhteydessä toisen mun polvisukista, en edes tiedä miten se voi olla mahdollista koska ne oli yhdessä nipussa :D
Kunnon kuulokkeet haluaisin myös. Mun nykyiset kuulokkeet on ihan ok, mutta halvoissa nappikuulokkeissa äänenlaatu heikkenee toooodella nopeesti. Esim. Skullcandyt tai Beatsit (mielellään nappikuulokkeina) olis kova sana paljon musiikkia kuuntelevana!

Mua kiinnostais tietää, mitä teidän toivelista sisältää. Kerro ihmeessä kommentteihin! :-)

8 kommenttia:

  1. ♥♥♥♥ tsemppiä murunen !
    Ihania toiveita ja voi jessus miten mageet noi kuulokkeet onkaan ;) vois vaikka toivoa itekkin vielä lahjaa tollasia :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ihana ♥
      Joo, tollaset olis kyllä aivan buenot mutta hintakin noilla silver edition - Beatseilla on aika suolanen :D

      Poista
  2. Tsemppii ja voimii sulle, toivottavasti saat asunnon :) Ja oon muuten kattonu noita samoja lakanoita, tarvii varmaan ostella... :p

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon! Joo kannattaa, ei hintakaan ollu muistaakseni ku kympin luokkaa :)

      Poista
  3. Voimia ihana! ♥

    Ihania lahjatoiveita, mulla on skullcandyt "superkuulokkeina", me nimitettiin joskus kaverin kanssa tuollaisia kuulokkeita jotka tuossa kollaasissa on, superkuulokkeiksi. :D Niissä vaan taitaa olla jotain vikaa, ääni kuuluu tosi hiljaa kun niillä kuuntelee D:

    Itekkin toivon kaikkea keittiötarvikkeita - tai no, oikeastaan vaan yhtä. Nimittäin sipulileikkuria, joka mulle on kyllä jo luvattu, ja sitten mummolta tulee rahaa. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos upeus ♥
      Mä oon kuullu Skullcandyista tota muualtakin että äänenlaatu heikkenee aika haipakkaa tahtia :/ Ikävää, meinaan on melko hintavia Skullcandytkin.

      Kiva kuulla! :)

      Poista
  4. Haluan mm. KAIKKI! :D Mutta ehkä nämä kuulokkeet ois näistä ne kivoimmat ja tarpeellisimmat ♥ Itse toivoisin itselleni meikkipöytää, mutta en kyllä odota saavani/en ole pyytänytkään, kunhan vaan haaveilen.. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahah, sama täällä! :D Meikkipöytä olis kyllä myös ihana :)

      Poista