10.12.2014

Last week's snapshots



Aurinko paistaa risukasaankin kun osaa suurennuslasin kanssa etsiä. Mulla menee paremmin, paljon paremmin. Mua hymyilyttää, musta tuntuu että tää hymy kestää vähän pidempään. Musta tuntuu myös että ihmiset välittää. Ja että oon rakastunut Robert's coffeen piparkakkulatteen.

Tässä vähän tän viikon fiiliksiä ja biisi jonka oon kohta kuluttanut loppuun. Ihanaa keskiviikon jatkoa, palaillaan viikonloppuna mun uuden Taylor-tuoksun ja synttäriasun kera. She's feeling 25 sooon ;-)

8 kommenttia:

  1. Mulle tuli itellekkin tosi iloinen olo kun luin tän postauksen! ♥ Ihanaa että oot alkanut voimaan paremmin c: Ihi, taidanpas tulla jutskailemaan sulle!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihana kuulla, kiitos ♥ Saat tulla aina jutskailemaan kun siltä tuntuu! :)

      Poista
  2. Kauniita kuvia, kisu on todella söpön värinen.. Kiva blogi muutenkin :)

    VastaaPoista
  3. Kirjotat tosi kivasti, tykkään!:) Tykkään myös blogisi ulkoasusta. Mistä oot löytäny näin kivan taustan blogilles? Itse olen yrittänyt etsiskellä jotain kivaa taustaa, mutta tuloksetta...

    smalldreamsinkku.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tosi mukava kuulla että tykkäät :) Tumblrista löytyy oikein kivoja taustoja, joita saa käyttää kunhan muistaa merkitä lähteen johonkin (esim. mulla lukee osoite alatunnisteessa)!

      Poista
  4. Hienoja kuvia! Tämä syksy on ollut liian pitkä, märkä ja harmaa. Toivottavasti loppuu ennen kevättä ja saadaan valoa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon! Niinpä, olis mukavaa saada vähän lunta maahan piristykseksi :)

      Poista